סריקת מסמכים וארגון המשרד

ארגון מסמכים

מסמכים שנערמים במשרד לפעמים מאבדים את ייעודם מרוב הערמות שנערמות,
עכשיו שירות נוסף בדו-מדיה, מאפשר לכם לסרוק את כל הניירת של המשרד ולשמור אותה במדיה דיגיטלית.

סריקת מסמכים וארגון המשרד תשנה לכם את המשרד

מה שיאפשר לכם לפנות מקום רב במשרד , וגם ייעילות למציאת החומר .
קיימים מספר סוגי סריקות וגם בסריקה הפשוטה ביותר אנו נדאג לתייג לכם כל עמוד ועמוד על מנת שתוכלו למצא את המידע באופן מהיר וייעיל.

יש באפשרותינו לסרוק במגוון שיטות בניהן:
* סריקה רגילה ללא OCR (זיהויי טקסט)
* סריקה עם תוספת OCR (זיהוי טקסט)

אצלנו אין מינימום להזמנה, כל כמות וכל הזמנה מטופלת!
סריקת מסמכים חשובה גם לארגון וגם לתועלת כלכלית, חסכון במקום = חסכון בכסף

ארגון המשרד דורש מאיתנו ארגון וסדר שלא תמיד קיים

חשוב מאוד לשמור עליהם

סריקת מסמכים מביאה תועלת כצעד אחד קדימה, מאפשר איתור מהיר של מסמכים
שכפולם במידת הצורך, שליחה במייל ועוד…

סריקת מסמכים

השם שלך (חובה)

האימייל שלך: (חובה)

טלפון:

נושא

ההודעה שלך